29. 11. 2022
„Pomáhat na dálku, zachraňovat životy po telefonu.“ Rozhovor o práci na dispečinku záchranky.

Za prací dispečera tísňového linky si řada z nás představí mimořádně náročné povolání, které klade vysoké nároky na soustředění, empatii, odborné i komunikační dovednosti. Pod pokličku tohoto povoláním jsme nahlédli v dalším dílu našeho Po medině podcastu s Bc. Miroslavem Valčákem. V povídání se dozvíte řadu zajímavých informací, z nichž některé vás určitě překvapí. Jak probíhá zpracování výzvy od přijetí tísňového volání až po vyslání posádky záchranné služby? Kdy je na místě vyslat leteckou záchranou službu? Jaký je postup v případě situace s velkým množstvím raněných? A jak se lze bránit proti zneužívání tísňové linky? To vše a mnohem více v nabitém rozhovoru Terezy Sobelové.
Video můžete přehrát také na našem YouTube, Spotify a Apple Podcasts.
Články na podobné téma
Registruj se, ať ti nic neuteče
Pravidelně posíláme nejprogresivnějších newsletter českého zdravotnictví, který odebírá více než 13 000 lidí.
Staňte se naším partnerem
Buďte součástí našeho úspěšného projektu a získejte přístup k odbornému know-how a novým obchodním příležitostem.
Oslovte největší českou komunitu mediků a lékařů
Staňte se součástí našeho odborného obsahu
Postavte se po bok projektu s mimořádným přesahem
Copyright © 2025 Po medině | Zlepšujeme české zdravotnictví odspodu.