Prof. MUDr. Mgr. Miloš Jeseňák: „Stálým problémem je velký počet studentů na počet pedagogů.“
Vzdělávání budoucích lékařů je náročným procesem, který vyžaduje nejen teoretické znalosti, ale i praktické zkušenosti. Jedním z problémů, kterému dnešní lékařské fakulty čelí, je nedostatek pedagogů v porovnání s počtem studentů.
Jak to ovlivňuje kvalitu vzdělávání a jaké jsou možné cesty k řešení?
Pozvali jsme si profesora s bohatými zkušenostmi v pediatrii, imunologii, alergologii a pneumologii, který působí jako vedoucí na dětské klinice a intenzivně se věnuje výuce a vzdělávání mladých lékařů. Rozumí také zdravotnickému managementu, což mu umožňuje nahlížet na problémy z různých perspektiv.
Jmenuje se Prof. MUDr. Mgr. Miloš Jeseňák, PhD, MBA, MHA, Dott.Ric., a společně s moderátorkou Magdou Heveriovou ti v tomto rozhovoru přiblíží nejen svůj vlastní profesní příběh, ale i názor na to, jaké jsou největší překážky ve vzdělávání budoucích lékařů.
Co se dozvíš?
- Jak se Prof. Jeseňák dostal k medicíně a jakou roli hrála jeho rodina.
- Jaké výzvy přináší dnešní vzdělávací systém pro mediky.
- Proč je důležité mít dostatek pedagogů a kontakt s pacienty.
- Jak se v průběhu let změnila medicínská praxe a vzdělávání.
- Jak imunologie ovlivňuje všechny lékařské obory.
- A mnoho dalšího.
Tak už na nic nečekej a pusť si tento díl podcastu!
Video můžete přehrát také na našem YouTube, Spotify a Apple Podcasts.
Články na podobné téma
Je oftalmologie tím “pravým ořechovým” pro tebe?
Čeští medici v (ne)pohodě 2: Nadměrný stres v průběhu studia i připravenost na praxi
Použití lékařského konopí v medicíně
Připravujeme
Registruj se, ať ti nic neuteče
Pravidelně posíláme nejprogresivnějších newsletter českého zdravotnictví, který odebírá více než 13 000 lidí.
Staňte se naším partnerem
Buďte součástí našeho úspěšného projektu a získejte přístup k odbornému know-how a novým obchodním příležitostem.
Text partnerské výhody
Text partnerské výhody
Text partnerské výhody
Copyright © 2024 Po medině | Zlepšujeme české zdravotnictví odspodu.